Be yourself

Am gasit un citat in urma cu ceva timp pe biroul meu, ‘Just be yourself everyone else is already taken’ , il am si in ziua de azi atarnat de peretele cubicului meu, impreuna cu multe alte poze si citate motivationale. Acest citat este pentru mine unul din motto-urile mele (pe langa cel din descrierea blogului), motivul?

In adolescenta am fost un pic diferita de prietenele/cunostiintele mele: uram cluburile(le urasc si acum), uram sa vad oameni in stare de ebrietate, nu imi placea gustul alcoolului, nu fumam, nu intelegeam ce era asa cool sa te iei cu oamenii la bataie indiferent de motiv. Lucrurile care pt generatia mea erau cool, pt mine erau stupide si gresite…

Aveam propriile principii pe care nu le incalcam nici moarta:

  • Nu beam alcool – ce stii la 15 ani despre alcool astfel incat sa te faci manga?! Hello, bea un suculet si treci la scoala!
  • Nu fumam – nu consider ca a fuma la 14 ani e cool, de la 18 faci ce vrei!
  • Nu ma luam la bataie cu nimeni din nici un motiv – urasc bataiele, esti tare, ai chef de bataie, super, pentru asta s-au inventat boxul, luptele libere etc. be my guest! Rupe-ti fata, dar intr-un mediu organizat!
  • Nu ma drogam/fumam iarba – nu o fac nici acum, nu inteleg rostul, doar ca, din nou, daca ai peste 18 ani faci ce vrei, esti minor da-ti doua palme si bea-ti lapticul ca se raceste.

Datorita acestor principii ‘prietenii’ mei se uitau super ciudat la mine, ma excludeau din multe planuri, „esti super neamuzanta” auzeam destul de des, dar cel mai nasol era modul in care ma faceau sa ma simt…

Mi-am petrecut ceva timp incercad sa ma integrez fara insa a face lucruri de genul asta, dar nu ma indepartam de persoanele care faceau asta, ma consideram „open minded”. Am pierdut timp uitandu-ma la ‘prietena’ mea si amicii ei fumandu-si creierii cand aveau doar 14 ani, apoi ascultam povesti „aseara am fumat un cui” care mie mi se pareau SF-uri la 16 ani, baietiii povestind ce mama de bataie au tras nu stiu cui, am iesit in club de cateva ori doar pt a ma integra desi nu suportam muzica/fumul/aglomeratia… Am pierdut timpul.

Pana am inceput sa cunosc din intamplare oameni pasionati de aceleasi lucruri ca mine, oameni care invatau super mult pt ca stiau ce isi doresc de la viata, oameni care se distrau citind o carte buna, facand o plimbare prin parc, mergand la un concert, gatind ceva, uitandu-se la un serial, oameni care se bucurau sa fie in compania altor oameni si sa discute.

Nu erau cele mai populare persoane, nu erau super fitosi si nu aveam sute de urmaritori pe site-urile de socializare, Hi5 – la acea vreme, dar eu ma simteam fericita cu ei. Eram bucuroasa sa fac schimb de carti cu cineva, eram bucuroasa sa merg cu fetele la biblioteca, and belive it or not, chiar si prietene din fostul anturaj au inceput sa se alature noului grup…

Dintr-odata nu mai pierdeam timpul, ma bucuram de el. Ma bucuram de o seara cu fetele, de discutiile interminabile despre baieti, filme, carti, seriale, aveam cu cine sa fac un referat, un proiect. Nu mai mai simteam aiurea, stiam ce urma sa fac a doua zi, stiam ce imi doream, stiam care imi sunt pasiunile, prioritatile…

Mult timp am crezut ca de vina erau cei din jurul meu pentru nefericirea mea, pentru ca nu imi gasisem locul, dar, in realitate, singurul vinovat eram eu… Nu stiam cine sunt, nu stiam ce vreau, nu aveam incredere in mine, in ceea ce iubesc, nu ma cunosteam. In momentul in care am inceput sa intalnesc oameni cu aceleasi preocupari ca mine, am inceput sa prin incredere in propria persoana, am inceput sa cercetez, sa ma cunosc…

Daca tu te cunosti pe tine nu te vei alatura niciodata unor persoane total diferite de tine.

Nu ma intelegeti gresit, e bine sa ai oameni diferiti in jurul tau, dar nu oameni ce ar putea avea o influenta negativa asupra ta, nu oameni care sa te judece pentru ceea ce gandesti/iubesti, nu oameni care sa te considere ‘neamuzat’ doar pentru ca nu te amuza aceleasi lucruri care pe ei ii amuza, nu oameni care sa te faca sa te simti ciudat intr-un mod negativ.

Experimenteaza, iesi cu tipuri diferite de oameni, fa-ti o mie de prieteni, cauta acel suflet ce iti seamana, dar niciodata, niciodata nu iti schimba principiile de baza, nu te lasa influentat de cum se distreaza altii, nu face ce fac altii doar pt ca ei o fac.

Just be yourself, your true self!

 

Love,

Gabriela Adelina.

Un gând despre „Be yourself

Lasă un comentariu